fire fire meet me.

fire fire meet me.

"sex i ett förhållande är att få repriser att bli premiärer!"


Jag disskuterade med en vän idag om sex & om förhållandet & sånt.
Jag sa: "jag skulle ALDRIG ha sex med min kompis kille även om de bara varit ihop i tre veckor & gjort slut."
min vän instämde och sa desamma.
Sen tänkte jag efter om hur många jag hört som sagt så.
många, för många.
Det finns många vänner som sagt så till sina vänner men sen brytit det.
Jag har aldrig gjort det, aldrig & tänker aldrig göra det.
Det är min gyllene regel.
Ja, ni instämmer & tänker, det är min gyllene regel också.
Men är det så? Är det så när det väl kommer till kritan?
Jag ser en tjej som blir fly förbannad på sin kompis när hon "snor" hennes x som hon var
tillsammans med i 2 veckor en sommar.
sen ser jag samma tjej som blivit förbannad bli ihop med en kille vars tjej är hennes kompis
& de har varit ihop i minst 4 år.
  Jag hatar denna jävla dubbelmoral och jävla fittiga lögnvärld vi lever i.
Ursäkta språket men blir ju så jävla irriterad!
  Vad är det med er brudjävlar?
Nu är jag jävligt lycklig & behöver inte bekymra mig om dessa problem
men jag ser andra som blir sårade, andra i min omgivning!

Jag bara kokar inuti mig just nu när jag tänker på det
som händer runt omkring mig. för jag vet ju själv att jag varit med om samma sak.
Att jag själv gråtit & varit ledsen & irriterad & känt att det absolut inte finns några vettiga vänner
att förlita på sig där ute.
& det är de som är så jävla irriterande!
VAD TÄNKER NI MED!
Kolla runt omkring er!

Ojoj, förlåt för utbrottet!
Men hatar när andra i min omgivning är ledsna. jag blir ledsen själv!

Njoy nästa!



& det värsta är att du sagt så jävla mkt dåligt
& nu är det så himla bra & vackert. hallå?

Kommentarer
Postat av: anna

jag, jennie och elin har haft sex med samma kille. och jag tog johannes oskuld som elin är tillsammans med haha. men jag håller med dig i det du skriver ändå.

2008-05-21 @ 11:55:16
Postat av: Frida

Tack visst är han :)

& jag håller med dig i det du skriver.. Men det finns ju folk till allt. Med det menar jag, det finns dom som säger att dom aldrig skulle röra sin kompis ex & endå gör det. Fast igentligen kan jag inte säga så mkt, då jag är tsm med min systers ex hehe dock va deras förhållande ej seriöst & hon tycker ju det är helt ok att vi är tsm :)

2008-07-14 @ 14:27:19
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0