drive as fast you can

Ja, jag tycker om bilar.
Ja, jag tycker om att köra fort (förlåt pappa)
Ja, jag tycker om att ha mjukisbyxor & en stor t-shirt
Ja, jag tycker om att snusa,
Ja, jag tycker om att rapa rakt ut (förlåt Emma)
Ja, jag tycker om att säga precis vad jag tycker,
Ja, jag tycker om att gå osminkad.
MEN
Jag tycker också om att sminka mig,
Jag tycker om att klä upp mig & vara snygg & kvinnlig.

men jag får ofta höra av min kära vän att jag är okvinnlig,
jag vet att hon inte menar något illa i det & tycker om mig för den
jag är iallafall.
Jag låter som världens karl när jag skriver allt som jag gör tycker jag själv.
Men jag har en kvinnlig kropp & kan vara kvinnlig också.
För det är ju jag, men jag kan inte hjälpa att jag tycker om allt jag skrev.
& jag kan inte hjälpa att jag åkte kross med Eddie istället för & leka med
dockorna när jag var yngre.
Jag tycker att farliga saker är mer intressanta att testa på än att
vara lugn & bara låta allting gå förbi en.
  Jag behöver spänning i mitt liv för att det ska vara
intressant, jag har tristess & behöver göra saker.
Jag kan inte bara låta allt glida förbi!
& det finns säkert massor av person som tycker det är
skönt & sova  hela dagen (jag tycker också det kan vara skönt IBLAND)
& det finns säkert massor av personer som aldrig kommer att hoppa fallskärm
eller simma på öppet  hav.
Men den personen är inte jag iallafall.
& jag tycker att man kan vara kvinnlig på olika vis,
Jag är indelad i äventyrskvinna facket om jag själv får bestämma!

I mitt liv ska jag hunnit göra massor,
 Det jag satsar på just nu än så länge som ska ske under 1 & 1/2 år är:
- Hoppa fallskärm
- Ta dykcerifikat
- Resa till Thailand

Det är mycket dyra saker, fallskärmshopp kostar 2500:-
Dykcert kostar MINST 6000:-
& resa till thailand, ja det blir det  ju hur dyrt man vill.
Men det är i allafall tre mål jag har under min period här.
& jag ska spara & spara & spara & verkligen göra allt!
& jag hoppas jag inte är ensam om att vilja göra dessa grejer! :)

Idag längtar jag sjukt mycket efter sommaren så det gör ont i hela kroppen.
Det är bara en månad & 2 dagar kvar till studenten.
För DÅ är det FYRA veckor kvar.
Ronja & Fredrik säger att det är en månad från datumet 5 maj men så är det ju inte!
Jag tänker ICKE disskutera det igen ;)

Nu ska jag plugga & plugga & återigen plugga!
"It's a hard work work"

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0