when you're gone

when you're gone

Jag är skapligt pepp på helgen!
Kommer bli en toppenhelg som vanligt :)
Imorgon blir det massa fest på gymmet som syrran lånat
& lördag blir karlskoga med Linn & kolla in Vincent &
intervjua honom :) guld ju!

imorgon ska jag då tatuera mig !
Emil blir personen som får sätta dit en liten vädur på mig
som jag ska heeeela långa livet!
usch, det lät grovt men så är det ju!
men som sagt, skulle aldrig tatuera in något som jag inte
kan stå för när jag är 40-50!
Den kanske inte kommer vara lika läcker då men
jag kommer ju fortfarande vara vädur! :)
& mina andra två tatueringar är ju också mening med,
kinatecknena betyder älska glömma förlåta.
mitt motto & sen noterna betyder musik & det kommer jag
väl förmodligen älska hela livet :)

Det är ungefär ett år sen jag tatuera min första nu :)
Sen blev det noterna & sen nu väduren!
Sen är det slut på tauteringar, vill inte vara nerkladdat så mycket!
Piercingar har nästan alla åkt ut, 2 kvar av 8 stycken!
men de två jag har nu är naveln (fast där nere i naveln) den vågar jag inte
ta ur, den sitter så hårt & tungan har jag haft i 5 år nu så den måste
bara vara kvar därför att liksom & så känns det konstigt att ta ur den!

Snart ska jag till M-berg för at köpa ett kvittensblock & Cellofan till jobbet :P

Btw, har ju haft så jäääävla ont i magen nu ett tag, (magsår konstatera dom för att jag stressar så)
men det börjar bli bättre nu :)
försöker att stressa ner så jag kan äta & må bra :D
Man glömmer allt när man stressar ju, mat & gå på toa & allt.
så sen när man går & lägger sig så blir man kissnödig & jätte hungrig :P haha!
inte bra inte bra!

Nej, nu ska jag sätta fart!

Ta hand om varandra :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0