VINCENT :)

VINCENT :)

Helgen var väldigt VÄLDIGT fartfylld!

FREDAG:
Fredagen började med att jag var & tatuerade mig hos emil!
En vädur blev det, & det blev as bra & gjorde inte alls ont :)
Sen bar det av till Anders & sen till Jenny, där tog vi varsin öl
sen knallade vi bort till gymmet där syster hade fest!
massor med folk blev det, & lekar & massa andra saker.
Mycket alkohol blev det iallafall!
& jag är "dissaren" tydligen ;) haha ^^ herregud!
Kul var det iallafall, mamma kom ju en sväng också.
& hon var där längre än mig till och med! :O :P hha

LÖRDAG:
Lördagen, steg upp tog en promenad & käkade en pizza.
Gjorde mig iordning & tog bussen till Karlskoga,
Mötte upp linn & gick & handla sen lagade vi tacogratäng.
åt & drack en öl, gick till Statt, träffade vincent en sväng & snacka lite.
Sen gick vi tillbaka till linn, drack lite mer & vid halv tolv gick vi ut på statt
Det var mycket folk & sen kom Vincent & intog scenen! drag var det som fan!
   Efter spelningen så hängde vi lite med Vincent & JJ.
Sen stängde krogen & Vincent & JJ hade efterfest eller ja, det var
bara jag Linn, Julia & en till tjej & sen vincent +´band uppe på hotellrummet & festade!
Öl var uppstaplat & massa vin!
  Det var sjukt roligt! :)
& bandet var sjukt roliga. & vincent var cool. haha ^^

SÖNDAG:
Vaknade med baksmälla, sovit några timmar pga att vi kom hem på morgonen.
Hade supit bort min tröja. haha & massa pengar också för den delen.
Satte mig på bussen till Örebro, drog iväg & käkade subway & sen iväg till
syster, firade henne & sen åkte jag hem & dog.

& idag är det måndag, en ny hetisk vecka med massa jobb!

Har nyss haft min mary kay klass, gick jättebra!
Nu hoppas jag det blir MASSA fler!
Måste få mitt inlogg också. irriterande att inte få det..

Nej, nu ska jag packa upp väskan & sen åka in till stan igen!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0