The irony of dying on your birthday

image44
Can you tell my what I should
do to be the most important thing
in your life.
Your my sun when the rain is falling,
your the moon when the night comes,
your the air that I'm breathing.



Återigen en dag, denna blir dock inte lika lång!
Igår gick det jättebra på jobbet!
Blev chockad.
& jävlar vad jag & Petter asgarva.
Han är helt tyst när han asgarvar, haha!
Höll på att dö, han sitter & skakar & gråter.
Haha. Det smitta av sig för Petra & Therez
börja också skratta åt ingetting!
Imorgon ska Petra bjuda på fika.
Hon tycker om att baka så nu skulle hon baka!
mm! Gottans!
Det var ett as igår som jag ringde till samtalet var ungefär så här:
- Hallå det är Hans!
- Hallå, Jag heter Sarah & ringer från Viasat, är allt bra?
- Ja tills nu när du ringde, jag är inte intresserad!
- Jaså, tack så mycket! Vad är du inte intresserad av?
- Det du har & sälja.
- så du är inte intresserad av & få veta vad som hänt & att du kan få en HD-box gratis?
- Jaha, mjo men ja, men jaha, jaja!


Haha, ägd ;) haha!

Helgen blir på topp som vanligt!
Emma & Jag styr på fredag :D
Ska bli intressant ;) haha! ^^
& på lördag blir det hos Anna min underbara :D
Ska verkligen bli as kul!

Idag hoppas jag att jag får min order från Mary Kay så jag kan
börja! Har fått lite kunder nu, känns riktigt bra!
Blev ju erbjuden att ha en "herrklass" haha, nejnej! ;)
Inte än ! HAHA! ><

Nej, nu ska jag gå ner till matsalen & äta lite
mumsig skolmat med Emma! :)

Glöm inte bort att leva för stunden!


Take Care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0