the best song in the world

the best song in the world
det gick inte att ändra storlek.
så ego är jag inte!


Idag så börjar jag bli lite nervös.
Fan, halkan om några veckor & så massa körning & skit! 
iiih, :P 

Emil hit Emil dit, Ronja & Linn & alla andra blir förrvirrade.
Känner 8 stycken Emil har vi kommit fram till. 
haha! 

Idag luktar jag man, undra hur det kommer sig? 

Tänkte att jag skulle skriva något djupt här idag,
ni kommer säkert inte förstå ett skvatt så är ni inte intresserade så läs inte ;) haha

Iallafall, ville bara säga att allt tar sin tid för alla personer.
Det gör verkligen det, om vi tänker på döden på folk som dör tex.
en del kommer över det ganska fort & går vidare i livet.
andra får problem & det tar lång tid att förstå att den person i sitt liv
som man mist är borta för alltid.
Det gäller även förhållanden, både kärleksförhållande & vänskap.
Jag har mist en vän, eller flera. 
Men en vän som fortfarande är i liv. 
Det går inte & lösa den konstiga "tvisten" som uppstod, det är egentligen 
ingetting som uppstod utan det blev en tystnad & sedan försvann allt.
Ena dagen kan jag se tillbaka på mina minnen & tänka att det var då 
vi har växt ifrån varandra.
Andra dagen kan tårarna rinna ner för min kind & jag saknar henne så mycket
att det gör ont i hela kroppen & det skär i hjärtat. 
Det är svårt ibland att ta sig vidare, jag har lärt mig att man måste kunna göra det.
& jag försöker varje dag. 
Jag försöker förstå att Tomas, Jonas & Mattias aldrig mer kommer tillbaka, 
jag försöker förstå att jag & min vän inte kommer bli så bra vänner som vi var igen.
Det gör ont, men det är steg man måste ta i sitt liv. tyvärr! 
Allting varar inte för alltid, & det gör ont att tänka så att det inte gör det.
Därför är det väldigt viktigt att ta hand om varje sekund.
Efter allt som hänt med vänner, tomas jonas mattias & malin så har jag verkligen förändrats.
& till det bättre, vilket är ett stort +. 
Jag försöker verkligen ta  vara på varje minut jag har med mina underbara vänner,
min underbara familj & nära & kära. 
Visa att man uppskattar varandra jämt, det är viktigt!

Så nu har jag fått varit lite djup. 
Var tvungen & skriva av mig lite ;) 

Kämpar på min praktik nu, som består av att sitta framför bilddagboken & här! 
haha! Men ska snart börja plugga lite på mitt prov som jag ska ha kl 15:30 idag!
puh! 

Hoppas verkligen på att min order kommer idag & att jag får tid till att träna också!
Mycket att göra i mitt liv! 
Men ikväll blir det iallafall mys med Emmelie & Anna, till vår skruvade serie Lost som 
man blir brainfucked av! 

Kom ihåg nu, take care of every second! 

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade velat ha en liten text i sidan som beskriver mig själv om du förstår vad jag menar :) ?

2008-03-12 @ 11:20:12
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0