Please, stop it now.

Please, stop it now.



Helgen var bra, väldigt bra.
I fredags så blev det förfest hos först Anders & sen jonas & sen bar det
av till Kåren, väldigt trevligt & skojsigt.
Blev väl kanske för mycket alkohol för den ena & den andre.
Kan ju kommentera Emma;
Jag var lite glad i hatten
men hon var svårslagen!

Lördagen blev fest hos Anna,
Underbart roligt & få träffa min sötnosar som vanligt! :)
Mycket folk, men jag lämnade dem runt elva & åkte in till syster
& gick på Björnstugan, det var det värt! helt klart!

Söndag bestod av bara massa dricka i olika former & pepperoni! :)
& hot chick, 1408 & Borat, haha, as bra film US and A!

Nu är det återigen måndag & jag ber dig återigen att ge upp.
"Det är bra att du är lycklig & mår bra"
Ja tack, det tycker jag med.
Men du får sluta nu, stop it!
lägg ner, realize! vet att det är svårt men det är de bästa!
For both of us!

Jobb idag, gick sådär, var för trött!
Imorgon är det också jobb, går väl bättre då hoppas jag!
& imorgon på morgonen ska jag till astma läkaren &
bli hög på astma medicin.
Sist jag var där så darra jag i hela kroppen när jag
gick & såg konstigt & skaka som fan! :P
haha. man får ju inhalera kanske 10-15 doser då
så man blir lite skum i kroppen!

Nej, nu ska jag dra en biljard med Flanders sen är det sov dags så Torsdagen kan komma mig närmare!

Ta hand om er allihopa! NJUT FÖR DAGEN! :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0