I try being nice but I did'nt like it.



Uj vad jag är trött idag.
Känner mig helt slut.
& igår gick det inge bra på jobbet.
TAKE ME BACK TO COMHEM!
Träffade Emma efter jobbet,
wooho, på påsklovet så betalar vi,
sen 10 juli är det sagt :)
Så får vi se hur de blir med allt.

Jag är otroligt festsugen,
det bara suger i hela kroppen!
Börjar bli lite småalkis ;) haha nejrå.
Men vädret gör mig på bra humör & då blir jag pepp!
Ska ta & knäcka ett par kalla ihelgen med mina underbara
söta små filurer :)

Helgen som varit var också toppen.
I fredags så blev det lugnt hos Alexandra, sen åkte jag in
till Örebro & träffa en salongsberusad gubbe, haha haha haha, nej, nu var jag dum. haha.
Sen i lördags så blev det party för hela slanten, förkrök hos Ems & sen ZÄTAA! haha. ohno! :b
Men det var underbart trevligt.
Förkröket blev lite annorlunda iallafall, grannebesök, rövskrivande, kyssar, luktande, stönande. HAH!

Imorgon hoppas jag min order från Mary Kay kommer så jag kan börja snart :)
Ska bli roligt!
Fullt upp har jag hela tiden har jag!
Men det ska bli roligt & gå under egen företagare som hudvårdskonsulent ;D

Nej, nu ska jag ta & härda ut mig & sen gå hem & äta mat & sen träffa Christer & ha lite idrott B!
sucka! hoppas ronja kommer annars dör jag!



Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0