ändring

Ja, nu är det dags för lite ändring.
Vi börjar med april, ny månad ny utmaning.
1. Inge godis eller chips (det är själva huvudgrejen sen har jag lagt till själv)
2. Inge uteätande, ABSOLUT INTE. Bara om jag blir bjuden :) spara pengar!!
3.Dricka/jucie/läsk - inte, icke, ej, nej! vatten är nya grejen.
4. Ut, UT i det friska vädret. För mycket sitta framför datorn.
5. Hej Njoy, kanske dags igen.

För övrig så ska vi ha en tema vecka nästa vecka, yey!
Kan bli spännande!
Blev av med mitt livs sista påsklov igår.
Sista dagen, för alltid.
Tråkigt.
Fick min studenthatt idag också.
Den var fin! Men fattades grejer, så hoppas att det kommer snart.
Fan, det är inte långt kvar nu.
Bööh, vafan.. :P läskigt!

Idag ska jag jobba, & suck jag förlora head mot head tävlingen förra gången
så blir skyldig Tommy,  tur att vi inte hade så högt vad.
Idag ska jag ta igen det & kämpa som fan!
Nu skiter jag i om jag är jobbig, jag ska sälja 105 stycken.
Eller njae,  men iaf 4.

Körkortet är på G också, Halkan avklarat, Stadskörning på måndag.
Emmelie tjata hål i huvudet på mig igår, försökte verkligen få reda på
när jag hade uppkörning.
Men jag är envis, sa inte! :P

men innan sommaren lär jag ju ha ett kort iallafall!

Fyllde år igår också, inge speciellt med det.
Men fick en Victoria Beckham parfym, åh!
Efterlängtat, det var den bästa av allaaaa presenter :)
Sen så har ju pappa kämpat med golfen.
Han ska köpa en arg golf till mig, Jag vill ha en golf 3.
Men men, det är pappa som betalar så han får bestämma.
Han skulle iallfall kolla på den idag.
Men sen hade han en volvo 940 -92:a på jobbet. gråsvart.
Den röstar jag hellre för! & så solfilm på det. as nice ju!

Nej, nu ska jag ta & forska lite mer om lasermannen & sen gå till mitt underbara efterlängtade jobb! *nooot*

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack gumman :)

2008-03-28 @ 17:16:08
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0