twins

twins



yeah, I have found it!

Idag är jag på bättre humör, Lotta tog med mig igår till Karslund där vi fotade
lite & sen fikade! Det var mysigt, mycket uppskattat! Fick mig på andra tankar!

Igår var jag galet förbannad, väldigt arg! 
Men nu är det bättre. 
Måste försöka förstå att det är bättre & leva för dagen & njuta av det man har
omkring sig istället!
  Men det är svårt & försöka göra det
men ett måste! 

Nu har vi multimedia, suttit & väntat på hjälp hur länge som helst.
Hatar den här lektionen, eller nej, inte hatar men ogillar.
Roligare när vi fick göra det vi ville. 
Fick ju aldrig göra klart min exploderande ljusstake! :(

Idag ska jag träna , skulle gjort det igår morse med,
men jag har blivit helt död på morgorna, vill verkligen bara ligga
kvar under täcket & sova.
Kom försent idag till & med. 
BAD ME! 
Skärpning är det som gäller!

Missade My Name Is Earl i Måndags,
höll på & bryta ihop,
Har längtat efter det avsnittet två veckor! 
& piratebay funkar ju inte längre! 

Måste fixas! 

Nu ska jag arbeta! 

Take Care!

Kommentarer
Postat av: :: N A D I A ::

Yeeaa, johnny knoxville!

2008-02-01 @ 04:58:26
URL: http://zooega.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0