Ronja jag & Linn

Ronja jag & Linn


Imorgon  bär det av till Göteborg för oss tre tjejer :)
Blir krogen på kvällen & shopping på söndag dag,
ska bli ruskigt roligt.
Skönt & komma bort lite också.

Har bytt namn på min bilddagbok
heter numera;
asterisco (stjärna på spanska)
http://asterisco.bilddagboken.se/

Nu har jag precis ätit potatisgratäng & skoja inte
om att det var mycket vitlök i den,
ingen kommer att komma i närheten av mig imorgon iaf!
Bra det, för man ska nog passa sig för mig på mitt humör! ;)

igår gick det bra på jobbet,
sista dagen på kampanjen så jag tjata som fan
på alla jag ringde till.
Så var det några som inte svara som jag visste att de ville ha digitaltv.
de får fan skylla sig själva.

Har fortfarande kvar mina känslor,
detta är inge bra.
Ska skita i & tänka på det när jag är borta.
Ska ta tag i saker när jag kommer hem,
på riktigt menar jag då!

Ikväll blir det lugnt, en film & lite mys bara!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0