nyårspose!

nyårspose!

Jaminsann, nu är det 2008 tamejfan!
Kommer säga fel på jobbet, lovar!! haha..
   Nyårsafton blev jättebra, trots att vi var tragiska och stannade
kvar i kumla! Vi hade jätte kul, körde charader & härjade!
Sen blev det ju såklart torget, vad annars liksom? :)
Sen blev det efterfest, haha. en helsjuk efterfest,
  han som skulle ha efterfesten var liksom inte ens hemma ? hahah
& massa hände där. hahahaha..

Iallafall, som vanligt har man ju massa nyårslöften, mina är:

Bara äta godis på lördag eller fredag.
Får bara äta godis någon av de dagarna.

Inte festa så mycket.
Alltså inte supa så mycket, kanske gå på fest & så men
inte dricka jämt, finns annat här i livet än & vara bakis varje helg.


Ta upp träningen igen.
Känner mig inte alls pigg & igång när jag inte tränar.
Har ju haft ett uppehåll på några månader nu.


Det är mina fina nyårslöften, & de ska hållas :)
Jag har redan slutat röka & gå ner i vikt njaee, det orkar
jag inte kämpa med, så de två löftena slipper jag :)

Nu ska jag åka till Maxi & handla en sallad & sen iväg till Cindy & sen
ska jag jobba! :|
Nu börjar det vanliga livet igen & snart är det slut igen . moohaha!
hemsk jag lät, men asså inte livet är slut utan det vanliga livet ;) haha!

Nytt år = ny chans?

Göteborg i helgen! (:

Take Care!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0