förrvirring.

förrvirring.

Helgen var verkligen jättebra!
I fredags styrde vi lite fest & hade jätte kul!
Trodde inte det skulle bli så värst kul, men
det hade vi verkligen!

Lördag blev mys & lugnt med mina favoriter!
Bästa lördagskvällen på länge! <3

Men bland allt detta roliga så finns
en jätte förrvirring,
jag förstår inte dig,
vi är överens & du säger att det
inte går för du är en tändsticka
inte en stolpe längre,
men ändå fortsätter det,
det blir så svårt för mig då.
Vad ska jag tro?
Hur ska jag ta alla dessa ord?

Imorgon är det dags för skola & jobb igen.
Det vanliga alltså!

Sen är det helg igen & då på lördag ska
jag jobba, på polispuben! hah!
Ska bli intressant!

Emmelie är min lycka <3
Johanna, Anna & Alexandra är mina skatter <3

Ni betyder så himla mycket, tack för att ni ställer upp
när jag faller!

Ta hand om er alla läsare &
ta dagen som den kommer,
komplicera inte saker utan gör
något spontant!


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är underbar älskling! förstår att du känner som det gör, men jag lovar det bättre tider är på väg. SÅ LÄNGE VI HAR VARANDRA!

2008-01-22 @ 18:46:51
URL: http://johannastic.webblogg.se/
Postat av: Anna

du är så himla underbar! jag blir så glad av det du skriver om mig/oss! vi faller inte så länge vi har varandra!

2008-01-30 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0