bränd.

åhja, nu sitter jag i graf & ska ha lektion alldeles strax.
piss tråkigt idag, för jag är trött som fan!
och sen på råga på allt så ska jag & jobba efter skolan, pust!
   Men ser fram emot helgen & att jag har sovmorgon imorgon
så det peppar mig så mycket så denna lilla skit lektion och fyra
timmars jobb ska jag fan klara av!

Igår så valde jag att bli pank,
skulle ta en promenad bara, men det var fan
rea i varenda jävla affär, och rea på rea också! :)
  Blev leggins, träningsbyxor, sportbh, sminkväska,
olivbodylotion och olivtvål och olivhandcreme och olivbadskum 
och sen gick jag till klippet och köpte massa goda saker 
att ha i en sallad och sen åkte jag hem och gjorde min sallad och
fick ångest över mina köp!

Skit i samma, 300 spänn tills den 25 ska väl gå :) 

Nu börjar lektionen! 

Take Care!

Kommentarer
Postat av: frida

jag har också olivbodylotion :D
as bra :)

2008-01-11 @ 22:17:18
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0