vill inte

z














Jag vill inte utsätta mig själv för stress & panik.
men ändå gör jag det, tar på mig mer & mer saker
hela tiden!
Men jag vet att detta är något jag vill göra saker med.
Men det kommer gå trögt i början,
& det kommer bli stressigt & tajt med pengar.
Men det ska gå bra!

Fan det blir ett jävligt dyrt år det här året.
- Balen
- Studenten
- Peace and Love
- Spanien
& inte nog med det så festar man ju mycket & går
ut & ska på relax, kompisar fyller osv.
uscha, så mycket! :(

& nu har vi praktik & jag hålls på med en jävla nättidning.
inte populärt kan jag säga, as tråkigt.
Om medeltiden liksom !?
yäyä.

Jag känner mig arg idag,
eller ja, jag blir arg på min kropp
som varit mysko ett tag nu,
sen blir jag arg på mina känslor
som styrs åt olika håll hela tiden,
sen blir jag arg på att min saftiga
lön jag fick kommer gå åt så jävla mycket annat
än converse, tatuering & kläder. hm :(
& sen är jag arg för det suger på viasat & för
att jag kommer inte hinna med ikväll allt som ska göras.
& så är jag arg för jag saknar Cindy :(

hm, nu måste jag skriva varför jag är glad då:
Jag är glad för jag har underbara vänner som finns & stöttar.
Jag är glad för jag har min familj.
Jag är glad att jag har ett jobb så jag tjänar lite extra pengar.
jag är glad för att jag får mat & husrum varje dag.
Jag är glad för att jag får gratis utbildning.
jag är glad för att får träffa mor & far & djuren imorgon.

Jaha, :P
nu fick jag skriva av mig lite!

Helgen var iaf toppen, hade inneboende ;)
Anna & Emmelie, men det var bara underbart mysigt & underbart kul :)
Nästa helg blir det jag som bor hos emmelie ;) iaf lördag & söndag :)

Nu ska jag sätta fart med min jobbiga nättidning & sen foldern till adolfsbergsskolan
som Jim tycker jag ska hinna med att göra.
Pust & stön gatuhörn!

I miss you.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: anna

jag sover lätt hos emmelie också på lördag ;)

2008-02-26 @ 17:19:51
URL: http://annus.blogg.se
Postat av: Frida

Hoppas du inte stressar alltför mycket!
Tänker på dig

2008-02-28 @ 12:16:37
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0