under pressure

I fredags hade jag en rolig kväll tillsammans med Anna, Johanna, Alexandra & Emmelie.
Det går inte att vara ledsen eller sur när man är med dom, alltid ett leende på läpparna! :)

Blev ju inte så länge inne på klaras, men kul hade vi ändå!

Ja, jag vet inte vad jag ska säga
riktigt, allt är så konstigt just nu.
Trodde inte det förut, men nu när jag tänker
till lite så är det konstigt!
Jag ska försöka ägna mina tankar åt mig själv
nu & se vad som är bäst för mig själv.

Har fått hem finding neverland, den är så bra!
Den är verkligen jättebra!

Kände mig lite taskig mot emmelie igår :P
Tvingade henne att vi skulle gå hem till henne
istället för efterfesten, sen när vi går så halkar
hon, hehe, såg lite kul ut men hon fick jätte ont :/
Det värsta är att hon redan är depp när vi går & sen
för & få mer grädde på moset så halkar hon!
Lilla stumpan!

Malin mår bra & är hemma vilket gör mig otroligt lycklig,
känns så himla skönt <3

Nu ska jag äta något & sen bege mig iväg!

Om jag ändå kunde visa hela världen hur glad jag är när jag
är med er, J, A, E, A <3

Take Care!

Kommentarer
Postat av: anna

om jag också kunde få visa världen hur glad jag är när jag är med dig och er! och nu ska jag kämpa och börja blogga igen hehe

2008-02-05 @ 17:25:24
URL: http://annus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0