strange reaction

strange reaktion


Denna bild försöker peppa mig på kvällen ikväll!
det är inte så att jag är opepp på att träffa mina vänner.
För dom är ju underbara & de vill man ju vara med hela tiden.
  Men jag är så himla nere på något vis idag.
Började imorse innan jag skulle träna, & sen har det bara gått utför.
 Gick inge bra förut med hästen heller.
Hållas på & stegra & tönta sig.

Skulle kunna ligga i sängen hela dagen & bara lyssna på musik.
Jag vet att när jag duschat & börja gjort mig iordning så vänder det.

Sen undrar jag hur en person kan vara
så kall, så egocentrisk, att inte kunna förstå
att jag också har känslor som kan såras.
  Jag har lärt mig iallafall att det finns få
väldigt få personer som man känner att man
ger massa och får massa tillbaka,
  jag har träffat de personerna nu, så jag är glad.
Men när jag tänker tillbaka på förr så är det verkligen
tvärtom. busch!

It feel so good to be in your arms :)

Nu ska jag försöka vända på mig, in i ducshen, ringa emmelie
& peppas, nu kör vi!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0