multimedia

Lottis & jag :)


yes, multimedia som vanligt på onsdagar. 
ganska kul & jobba med ljud just nu.
Men det är ganska långsamt att sitta med samma sak hela tiden.
Får ont i ryggen! Massage ?!

Blev erbjuden en resa till alicante 17 maj.
Tror du man är lagom sugen eller? :) 
2500 :- då är flyg & en lägenhet inräknad,
men sen måste man ju leva där med.
Svårt beslut nu när det krånglar med jobbet.
Visste jag att jag kunde gå till jobbet & jobba med 
det jag gör så hade jag tackat ja direkt! 
   Men det har varit krismöten & massa på jobbet
det kommer inte gå bra för varken comhem eller vm-media
just nu. Suckar..

Idag ska jag iväg & träna som bara fan har jag
bestämt mig. Såg en bild igår på mig själv när jag var
i form, platt mage & allt, haha, jag har blivit en sån jävla degis!
Måste få tillbaka mitt beroende, så som anna!

Önskar min tränare på boxningen var kvar,
fast det var kämpigt & jag hade mer tid då.
Då var det boxningsträning 3 gånger i veckan,
plus att jag simmade! Då var man beroende kan man
ju säga :) haha.
Men då kämpade jag ju & gick matcher! 
Mycket roligare! :)

Helgen blir nog hyfsad lugn hade jag bestämt,
men anna & alexandra & emmelie rycker i mig ;) 
är såklart sugen, men hm. :P Lördag isf! :) 

Nej, nu ska jag göra klart mp3n . suck!

Tack & adjö, ta hand om varandra, you don't know! 

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0