jag undrar om jag någonsin ska nyktra till

Du är gåtan jag aldrig kan lösa klart.
Du är början på något nytt & underbart.

- Lars Winnerbäck - För dig

Idag vaknade jag & det var sol ute, då blev jag riktig
glad :) skönt & se att våran är på väg!
& igår vid tio snåret var vi ute & gick & sög på varsin milkshake
& det var 6 + grader, det var helt sjukt att det var varmt.
  Jag hade skinnjacka & uppknäppt & det var varmt
& skönt.
Jag mår bra :)

Lars Winnerbäck är så otroligt bra, räddar alltid :)
080808 i Brunnsparken :D

åh vad jag längtar efter smögen.
Tänkte på alla fina minnen man har därifrån.
haha, båtfärder, sjögräs, moona, första ölen,
patricia, cykelkrock, piercingar, andreas stjärnforskning,
kaviartuben, ciggen, lägenhetsvisningar,
haha. finns så mkt!
Måste åka dit i sommar, & när jag säger måste så menar jag
verkligen MÅSTE! :)

Känns som tiden springer iväg nu igen,
skönt & inte skönt.
Fyller ju fan år snart, :)
& sen studenten, sjukt & skämmande.
Men ja, en dag i taget!

Igår så pratade jag med Anna om mycket viktiga saker.
& det var bra, jag ska hålla ut nu, inte vända & bli rädd.
Kan man skylla på att det är ditt fel att jag blir rädd?
Vill njuta av varenda stund & känna mig uppskattad
men ändå går jag bara på & väntar att det ska vända.
Varför?
hm.

Nu ska jag snart iväg till Malin, spela lite kort
& prata skit :) ska bli så skönt & få träffa min lilla snutta!
Sen blir det träning & sen träffa Annus :)


image41
Imorgon är det jobb. Pust!
Tack för mig :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0