jag klarade det!

ÄNTLIGEN!
fan vad skönt,
idag klarade jag min uppskrivning.
Kändes underbart & ställa boken i hyllan &
spotta ut teoriskivan!
Så himla skönt,
65 är maxpoäng
52 är kravpoäng för godkänt
& jag fick 61 :D
Blev helt chockad, satt & blunda & vänta
på röd text underkänt men så stod det
med grön text GODKÄND :D
asså så glad som jag blev.
har känt mig så stressad över det hela tiden.
Men nu klarade jag mål nr 1 :)
Ska boka in halkan & uppkörning nu också!
Målet är körkort innan juli ! :)
Det ska jag väl kunna fixa :D

Annars rullar allt på som vanligt.
Igår var jag död hela dagen hade sovit
3 timmar från tisdag - onsdag :b
skapligt trött!
& Lost fuckar hjärnan som vanligt :P haha!

Längtar efter helgen!

Nu är det snart dags & jobba!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0