I DID IT!

fyfan vilket slit!
trodde verkligen inte att
det var såhär svårt att koppla
in en jävla router. då skulle jag aldrig
gett mig på det!
Men det gick bra till slut, efter en timmes väntande
på att komma fram till ZyXEL så fixade jag det själv.
  vet inte om jag gjorde helt rätt.
men det funkar ju iaf :)
Men fan vad jag kämpat!

Ikväll kommer anna & alexandra hit till mig
& myser lite. kolla lite filmer jag lånat & äta godis :)
& imorgon ska vi the best ut & härja lite
var ju meningen att jag skulle vara nykter hela helgen.
Men det är inte lätt när de tjatar & man blir sugen :) haha!

Skolan har gått bra faktiskt, har gjort mina
prov & pluggat. känner mig duktig.
har ju skitit i en del & skjutit upp det tack
vare allt!
Men nu ska jag ta tag i teorin också!
Känns som jag börjar ta mig uppåt igen!

Mamma vill att jag ska göra min pita mix nu..
Ska väl offra mig!

Love you all .


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0