hoppas

hoppas
I bet you like to undress me.



Ett jävla springande hos tandläkaren för min del.
Skapligt jobbigt faktiskt, tycker verkligen inte om
att låta andra gröpa runt i min käft.
& tro fan inte att svettlöken kommer på att idag
ska vi ge dig 12 sprutor bedövning & borra utahelvete!
Okej jag låter arg, men lite sur är jag faktiskt!;)
Men det gick bra, jag dog inte!
Det man inte dör av blir man stark av right?

Sen var det bara att jäkta sig iväg till Stina,
var ju tuvngen & skriva klart talet + se klart
den hemska filmen vi påbörjat!

& igår så jobbade jag, det gick jätte bra
trots att jag råka skrika helvete åt en kund
& trots att Sanel kastade papper hela tiden
i huvudet på mig.
Måste byta plats. hm!
& tre styckna vann biobiljetter igår, tror ni jag gjorde det
eller, trots att jag sålde mest? hm!

Kommer aldrig få se national treasue! :(

& idag så sa jag det, haha. jag dör!
Don't judge me before you know me and don't go away!

Ikväll blir det att träffa min absoluta favoriter, längtar ihjäl mig!
Finns inga än dom som kan få mig på så superbra humör!
<3

Nu ska jag iväg snart & hjälpa Jennie sen
börja göra sig iordning, blir ingen träning idag för
min del.
Tjocka lite istället :|

Ha en underbar dag & glöm inte bort att alla är värda en andra chans!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ses snart älskling!

2008-02-01 @ 14:19:27
URL: http://johannastic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0