en sommar med dig.

Idag skulle du fyllt 25 år min vän.
Vi saknar dig & tänker på dig,
Det känns så overkligt.
Du är fortfarande levande bland oss.

:( Vila I frid Mattias (F)


Ord för mina känslor just nu:
- Orolig
- Rädd
- oansvarigt
- Nervös
- Hjälplös
- tankarna spridda
- Förstår inte.
- förrvirrad

Jaha, jag skulle vilja veta vad det
är för fel på dig bara människa, sen är det lugnt!

Pratade med Anna förut om hur en del kan bete sig,
& jag förstår faktiskt inte hur man kan göra så.
Tänker man sig för eller är det bara misstag
eller är det bara för att göra en avundsjuk?
Förstår inte hur man tänker, tänkr man inte på konsekvenserna?
Jag är inte bäst, jag har också gjort massor av misstag
men jag har lärt mig av dom.
Jag gör inte om dem och vill inte göra om dem eftersom
jag vet vad som hänt & kan hända.
Känns som nu är allt det bakom mig & kommer aldrig
ske igen så länge som jag inte vill det.

Ihelgen skulle jag pluggat till mitt 4-timmars graf prov
men jag hade ju glömt boken, så fick råplugga när jag kom
till skolan.
Men Jim var sjuk :) skönt som fan!
Så nu blir det nya tag tills på torsdag.
Ska snart knalla upp på stan & kolla
efter skorna.
Måste ha ett par nya träningskor, även om det
tar emot att punga ut 500 kr på ett par skor som bara
används till det
Vill hellre ha ett par snygga till vardags :)

helgen var bra, mycket fest, men men.
Blir lugnt nu i helgen istället. kompensera lite!

2 veckor kvar till freedom :)
5 veckor försvinner då sen :D
Skönt!

Ta hand om de ni tycker om, tänk på andra i er omgivning,
vem som helst blir glad av att höra en komplimang!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0