långt bort

ännu en dag då jag inte orkar jobba.
Var hemma igår för att jag hade så ont i huvudet.
Idag är jag hemma, 1. för jag har ont i huvudet. 2. för jag är verkligen inte på bra humör!

denna vecka har vi haft tema vecka.
Jag & Linn har kämpat med Lasermannen,
idag fick hon göra sista finputsen själv & jag slår
vad om att det blev superbra!

Snart är det bal, & studenten, det tycker jag går fort framåt.
men min jävla uppkörning känns så långt borta.
vill ha körkort nu!
Segt & gå & vänta på den dagen, ja!

Idag ska jag nog bara dö tror jag.
ska ladda min mobil med massa musik & ta en promenad
med ellie snart,rensa tankarna lite!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Sofia (kusin)

gullan! jag har också varit hemma denna vecka pga huvudvärk. det är så jävla sämst!!

hoppas du mår bättre idag, när du ska bli dyng! (bdb) ;p have fun tonight my babe!

2008-04-04 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0