glädjen

Jag känner mig så himla glad idag!
& det är ändå en dålig vecka, eller brukar vara det en gång i månaden xP
Men jag är på så himla bra humör, allt börjar ordna upp sig :)
Körkortet är på G, balklänning + tillbehör fixat (bara kavaljer kvar)
& sen studenten snart & sommaren är på väg!
Känns så himla skönt!

Idag när vi hade idrott så gick jag & Ronja ut & kasta freesbe & spelade
badminton i bara t-shirt, då kände jag våren i mitt hår & blev lycklig!
& nu idag hade jag "lilla uppkörningen" & LG sa:
- Körkortet är inget problem för dig, du kommer klara uppkörningen!
  Du är lugn & samspelt med trafiken, se upp så du inte blir för nervös bara!

& skoja inte om jag är nervös redan nu, det var min sista kör lektion
om jag klarar uppkörningen! LÄSKIGT!
Men ska bli sjukt skönt & kunna åka när man vill utan att behöva anpassa sig
efter mamma/pappa eller buss/tåg!

Helgen är oplanerad, tror iallafall att det blir Satin
för oss brudar & Lotta som fyller år på söndag!
Skojsigt som bara den :)

Nu väntar jag på Emmelie som är på ingång, sen ska jag plocka upp på rummet!

Kolla på tvärsnytt nu idag, är med :)
& på lördag är jag med i tidningen.
LG sa idag också: vafan vad du är med överallt, du var väl
med förr förra lördagen i tidningen också !
haha, det hade jag glömt bort!

Nej dags att kila, njuuuut av vädret!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0