a point of view

a point of view


Nu kommer bara onödigt massa onödigt skrivande!

För det första har jag nationella imorgon ! USCH! men det kommer gå bra!
hoppas!

& just nu, är det mycket mycket känslor, ojojojoj.
Känns helt sjukt vad tiden går snabbt.
helt jävla sjukt.
För någon vår sen så gick man i ettan & levde som aldrig förr.
Nu tar man snart studenten & allvaret börjar!
& just nu är jag sentimental & tänker på allt gammalt!
Så därför tänker jag bara BARA tänka positivt.
Alla jävla skitsaker vi har iskolan nu är snart slut!
& att jag gått vidare från mitt gamla dåliga skit
jag haft det känns så himla bra.
& det skönaste av allt är att jag inte bryr mig ett jävla piss!
SÅ JÄVLA SKÖNT! :)
Jag har så myyyycket bättre nu!
mår så himla bra!

& nu orkar jag fan inte skriva mer! ska ut & springa ett varv runt huset.
är så full av olika känslor!
tack  & hej & take care!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack, visst är han :D:D

2008-05-04 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0