suck.

imorse blev det tidig uppstigning, tänkte göra en god frukost med ägg & te & macka :)
& det blev det också,
bakade en sockerkaka till grafisk kommunikation.

och nu har jag grafisk. råkade skriva ut i fel format 25 blad :/ 
men det går bra endå :) 
Nu är annonserna till talangjakten klar :) 
asabra! 

Lotta vart nog missnöjd men det skiter jag fan i ;) haha ><

Idag ska jag träna bort sockerkakan!
& imorgon bär det av till Gran Canaria :) morgon natt!

woho! 

Blir så trött på allt idag, massa att göra. men skönt iaf för då glider tiden iväg! 

Nej, nu ska jag skriva ut resten om Jim blir klar någon gång.. suck! 

Hey!

Klockan 18:19

Blev ingen träning alls!
Blev en liten promenad med våran kära älskade Ellie :)
Var hos min älskade Mormor förut, Ellie var med & då fick hon en hundleksak.
En ko i plast som piper, roligt tänkte jag för henne för hon tycker ju om saker som piper.
Men sen när hon fick det så ändra jag tankarna:
- Helvete, kommer denna sak pipa varje dag i 22 timmar  tills den är slut.
Kan man vara så elak att man tar bort pipen?
Nej, kanske inte.
Men man kan ju inte ta ifrån henne leksaken, då blir hon ju ledsen.
Min älskade plutt.
Jag får väl ha öronproppar.




Är otroligt trött just nu.
Ska bli extremt skönt & komma bort från denna stress & bara njuta av allt i en vecka.

& jag är så exiting till imorgon :) ska få en överraskning! Jag älskar överraskningar,
bästa jag vet :)
Kan till & med köpa kinderägg ibland bara för jag är så nyfiken på vad som är i
även om jag inte alls är förtjust i chokladen! (det ska vara mörk choklad annars kan det kvitta)
fast annars är jag väl så nyfiken av mig, kanske därför jag blir så uppspelt :)

Återgå till sockerkakan jag bjöd på idag som jag slet ihop imorse,
dom åt av  den & verkade njuta, men jag själv tyckte den smaka skit & var äckligt torr.
hoppas de tyckte om den att de inte satt & smyg spotta ut den bakom axeln.
Men, den tog ju slut iaf!

Hepps, nu ska jag ta & hälla upp ett bad & läsa lite i en god bok.
Eller kanske packa klart. hm.

Skoja inte att den vita KF   (kattfan) la sig  I resväskan PÅ mina svarta kläder! jeeeeeeeevla skrälle :@
But I love you anyway <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha, hon är så söt skrållis :)

2007-09-20 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0