Panik!

Nu får jag fan panik, vad fan ska jag ha med mig & inte ha med mig ? :O
Så svårt ju :/ har inga bekväma snygg sommarkläder.
Förhoppningsvis så rear spanjorerna ut deras sommar kollektion nu så man kan inhandla
sig lite där, men jag måste ju iallafall ta med mig kläder ifall jag inte handlar massa.
men om jag nu handlar massa & har massa kläder.
iiih, how would  you do?

har iallafall packat ner min älskade badboll :P
alltid kul med den x) HAHA!

igår så var det ju desperete housewifes :) så bra.
fast jag satt ju & smsa hela början innan reklamen så missade ju  början.
jag HATAR att smsa viktiga saker på sms, det blir bara missförstånd.
Bara jag som tycker det?

Nu ska jag gå ut & gå med Ellie & sen packa sen till Doktorn (jävla astma) & sen till gymet
& ikväll bänkas det hos Lotta från klockan 20 - 22 med Grey's Anatomy <3

Puss på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0