farväl eller far väl .

image7

om cirkus 11 timmar är jag på väg mot Sthlm & sen bär det av mot 30 graders varma landet Gran Canaria.
Så jag längtar, ska bli extremt jävla gött & sätta mig på stranden med en drink i handen & njuta av den underbara
solen & vattnet & allt!! :)
GÖTT GÖTT GÖTT! :)
Syrran & jag vettu, vi kommer ha så kul! :D

Skit tråkigt i skolan idag, roligaste var väl & beställa studentmössor :)
Beställde uppsala LYX hette den ;D de ni!

Längtar grymt mycket till studenten, efter blire massa jobb i två månader & sen är jag fri som en fågel,
ja fri som en fågel för då ska det ut & flygas en massa :D

om jag säger farväl nu flyger jag till Gran Canaria så kan ju ni säga : far väl!
alltså åk väl alltså, att det ska bli bra! HAHAHHA, *torr humor kanske?*

Nej, nu ska jag ut i KYLAN med Ellie & sen ska jag packa ner det sista & sen påbörja min goda
tacogratäng :) muuuuumma! :]

Sen flyr jag fältet mot Gran Canaria
See ya about one week!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0