väldigt vuxet.

ännu en helg har passerat,
fredagen blev mys på bio med min syster,
filmen var skit bra :)
Goda popcorn :P hih

& i lördags så beslutade vi för att festa lite,
så drog hem till Nina & Sonny, sen kom Hermans mamma & hämta
oss sen åkte vi till Sofia som fyllde 20 år, HURRA! :)
där var det fullpackat med människor, sen skulle en del till Örebro
så vi gick hem till någon Peter, drack där sen gick vi till Zääätaaaa :P woho!
       Där blev det massor med alkohol, & någon "slog till" min flaska så jag fick RÖD bacardi
på hela mig, tack.
      Sen var jag & Sandra väldigt mogna & gjorde något väldigt omoget,
hade glömt bort det på söndagen, men blev påmind, tur var väl det annars hade jag
fått gå runt med dåligt samvete hela mitt liv.
   Nu är det ju i rätt hand iaf :)
Förlåt B!

Söndagen bestod av sömn hela dagen, låg i soffan & var på toa från klockan 12 - 22
sen somnade jag & nu har jag försovit mig & Lorna är ilsken för att jag inte är på engelskan! :S

Iaf, ska ju jobba ikväll så jag behövde sömn.

Nu ska jag plocka upp på rummet & skynda mig till skolan!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0