töntigt.

töntig :)



låt oss glömma lite av helgen.
Jag hoppas att alla var jätte fulla & inte minns ett & annat.

Iallafall, lördagen var jätte rolig! 
Överaskningsfest & sen zäta, 
kommentarerna var: vad fan ska ni göra på Zäta? 
sen var alla där ändå, suck liksom :P 
Ska inte gå dit något mer tror jag :P haha..

Var där i fredags också, då var det galet. 
haha. 
asså vi skratta ju hela tiden :P 

& idag är det måndag & idag ska jag till Emanuel :) 
ska bli så spännande :D :D 
har längtat enda sen i fredags!

Veckan är som vanligt fullspäckad, men MÅSTE MÅSTE hitta en jacka nu! 
suck. jag är tjej men gillar inte & shoppa, varför? 
Jo för sen är alla pengar sluuuuuut! :S 

Nu ska jag ut & fota LÖV! haha .. 

Ha det så bra, 
shit happens.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0