receptbok

251998-16


Har ju bytt projektarbete, & har bytt till receptbok,
så nu såhär på morgonkvisten sitter jag & skriver om smaskiga recept.
   Det kurrar ju inte i min mage om jag säger så :P 
Hemskt är det, men det kommer bli så jävla bra!

Igår kom min soffa så idag ska jag hämta den & montera upp den.
  ska bli ruskigt roligt. eftersom min nuvarande soffa är sämst!
 billig var den också som fan :) 

& snart har vi engelska B, jippie, eller inte... suck! 
   Sitter i graf med Linn & linn & min musik spelas & ingen kommenterar
Kalle Baah, skönt att äntligen få höra sin egen musik!

Nej, nu ska jag sätta lite fart kanske! 
  Metro är en bra tidining. 
take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0