notes about freedom

251998-12


inte fräschaste bilden, men iaf :) 
min nya tatuering, made in yesterday :)

Jag tycker den är asa nice iaf :)

Träffade Jozzan igår efter att smtit ifrån lektionen, 
gick till emanuel & lät mig märkas för livet! 

sen gick vi till Sveas & passa på när kaffet var gratis, 
sen åkte jag hem & åkte till Cindy.

Inatt drömde jag om en kyrkogård med MASSA löv & under löven var det ormar & ödlor.
sen idag när jag & Lotta går till skolan så ser jag en gubbe som blåser massa löv på kyrkogården 
här vid skolan, 
- åh, det där måste jag ta kort på till mitt kollage.
- Lotta, men jag vågar inte gå in där efter din dröm.
tyckte det var lite sjukt att jag drömt det där & sen så var jag tvungen att ta kort :P 

men det var inga ormar där.

Idag ska jag sammanstråla en liten stund med min kära vän Sandra & spela lite vändåtta & dricka Kaffe.
Sen måste jag plugga naturkunskap.

Peter dödade mig förut! men nu så ska jag skriva på torsdag. suck .

ska på anställningsintervjuv imorgon : )
wish me luck!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0