grymt

Maja Ivarsson Maja Ivarsson, snyggast!


Jaha, sitter i skolan som vanligt och tråkar.
Vi har då Naturkunskap & jag är klar!
Great!
    Skulle behöva vandra upp på stan, ska göra
det snart med Lollo tror jag :) hon var lite intresserad
av det ;)

    Ikväll blir det klaras av alla ställen skulle jag tro!
Utgång blir det iallafall & i örebro :)
Är så trött på att bara gå till Zäta, fast när jag väl
är där så har jag skit kul.
   Men orkar inte spela falsk mot en vän som sårat mig & inte insett det.
så jag backar undan & drar mig till Örebro til Ronja :)

igår så sålde jag 3 & skulle sälja min fjärde men då avbröt hon mitt i
avtalet & kom på att det inte alls var någe bra att skaffa det i ett år
när hon skulle flytta utomlands.
   Tack så mycket!
inga pengar till mig eller vadå? ingen som tänker på mig eller?!?!? :P haha..

Inatt sov jag jätte dåligt, mina mardrömmar har kommit tillbaka.
varför?

& sen så har jag börja tänka, fan det är snart november vilket innebär att det gått
3 månader sen du lämnade oss Mattias! :(
Jag förstår inte, det känns inte som du är borta, jag vill inte att du ska vara det,
ingen av oss dina vänner vill det.
    Men efter allt så vet jag att du aldrig kommer tillbaka vilket är skit
och behöva inse. Men jag hoppas att vi får se dig någon dag
& tills dess njuter vi av våra minnen tillsammans med dig.


Nej, nu ska jag ner & käka lite sen upp på stan!

Tack för mig!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0