förgäves?

Nu har jag & syrran kommit på värsta bästa presenten till mamma.
Hon kommer bli lycklig jag lovar! 
Ska verkligen bli så kul! 

Förresten så började jag tänka på, skriver jag här förgäves?
utan att någon läser? 
fast egentligen så skriver jag för att jag själv ska få ut lite av mig själv.
men är ju kul om någon läser.
Om du nu läser detta så kanske du kan ge en kommentar att du läser ( du behöver inte skriva namn)
jaja, det kanske lät lite patetiskt men det vore roligt och veta!

Veckan har bara ilat iväg, det var nyss måndag men nu är det fredag imorgon.
Helgen är dock oplanerad en så länge, men blir nog inge att följa med på lördag, tyvärr.
Men orkar inte spela falsk mot någon som så mycket väl vet att det är hon som ska be om ursäkt.

Nu ska jag skala en mandarin & sedan jobba vidare! 

Take Care!

Kommentarer
Postat av: anna

jag läser! och fler läser nog än vad du tror :)

2007-10-25 @ 18:08:49
URL: http://annus
Postat av: Frida

jag har lagt till dig i min lista nu :) Så jag kommer läääs oftare :D

2007-12-13 @ 01:10:31
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0