Ellie

Ellie




ibland önskar jag att jag var runt 15 igen då allt var så lätt,
men ändå känns det som att jag börjar få ordning på livet
& jag har massa nya utmaningar efter studenten och så vidare.

Men minnen man har är ju så mycket bättre & om några år minns jag denna tid
& längtar tillbaka.
:P

Men iaf, jag är nöjd med det jag har nu.
Jag har det bra i skolan, trivs ganska bra, jag vet nu vart mina vänner står
& vilka som ställer upp osv.
& jag vet vad som kommer ske denna månad men nästa månad & månaderna efter
är oplanerade,
& där ska det klämmas in massa spontana saker.

& mina påbörjade projekt är:
- klara jobbet.
- ta tag i körkortet.
- projekt arbetet.
- Stockholm

& vad jag vill göra är:
- färga & klippa håret (rött & något mer)
- köpa min fina vinterjacka
- gå på Satin & klaras snart.
- göra något spontant.


Samma as bdb.

KRAM TILL ALLA ER :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0