argh ;P

mysmysmysmys <3 ikväll :)

blir bio, underbar & älskad av alla & på jobbet går det också bra,
jag & Syster läste den boken tillsammans på gran canaria så vi ska mysa till den :)
& innan ska vi käka lite god sallad :)

& jag har lyckats denna vecka ganska bra!
igår så jobbade jag 1 h & 30 min & sålde två! as bra ju :)
det blir i genomsnitt 8 stycken på min arbetstid (om jag jobbar lika effektivt som igår)
& det är ju as bra provision :D

Jaha, tillbaka till dagen, skönt & inte jobba :) & nyktert blir det också, göttans!
Hoppas på att snyggingen i BMW:n hämtar mig ikväll (:
(OBS! han är svensk, jag har inget emot utlänningar men de flesta kopplar bmw = invandrare!)

ElliePellie fick ett fint nytt halsband med namn på idag :) gulligt.
Men ingen hamster fick jag :(
Jag har velat haft en hamster hela mitt jävla liv, katter möss hundar & häst har jag fått, men en fjuttig liten jävla hamster, nej det kan jag tamejfan inte få.
Så jävla söt :)
Den kom fram till mig vid buren när jag stod & kolla på den, alla andra hamstrar sov.
Det sa klick mellan mig & den på en gång!

MÅSTE HA!!!!!!!!!!!!!! :P

Nej, nu ska jag röra på mig från denna dator! :)
BRA LÅT - axwell - I found you :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0