Summerloving


Alexandra & Jag =)


Gud vad jag saknar sommaren, denna sommar som gått var så jävla guld! 
  trotts en jävla massa motgång så hade jag svin kul! :) faktiskt!
& jag trivs idag med, jag mår faktiskt ganska bra, även fast:
- jag jobbar & går i skola jämt,
- är trött ständigt
- gått miste om en barndomsvän
Älskat en del fel personer
- lämnat andra för nya personer.
- Ångrat 3 val under perioden 2 månader.

Jag känner mig stark ändå, jag känner att jag behöver inte tänka på det där
jag har en lista med så mycket andra saker som täcker över allt:
- Jag har underbara vänner.
- Jag har en underbar familj.
- Jag har lärt känna tre underbara brudar : A J & A :)
- Jag har gjort spontana saker den senaste tiden & inte tänkt så mycket
- Jag känner mig älskad av mer än en person
Jag har gått vidare från det jag saknar till att lära mig att tycka om nya saker.
- Det går bra på jobbet.

Ja, jag kan ju fortsätta :P men blir nog lite för egoistiskt
men för en gång skull så känns det bra på riktigt
   nu kommer väl allt gå åt helvete bara för att jag säger så.
men fan, då tar jag det med en nypa salt!
Jag trivs nu & njuter av det.

Nu jävlar ska jag sätta fart med det där förbannade körkortet också,
imorgon så ska jag hämta den där skivan & på torsdag fredag & söndag innebär
bara massa jävla pluggnade, måste ta tummen ur arslet någon gång.
   skulle ju ha fortsatt plugga efter min uppskrivning då jag fick 51/52 (!!!!)
då hade jag nog varit klar nu!
skit i samma,
    Nu drar jag till Alexandra :D:D:D

Take Care!


 


Kommentarer
Postat av: anna

du är också underbar :D

2007-11-12 @ 20:40:19
URL: http://annus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0