mitt liv

är så jävla sjukt just nu.
haha. jag dör.
ibland funderar jag på fall det är ett skämt
men asså jag gillar det ändå just nu.
men den är så full av sjuka saker och allt är verkligen vänt upp och ner
har ingen aning om vad jag ska göra , vad jag gör, eller vad som ska hända.
haha.
även om det är lite rörigt och så så tycker jag på något sätt att det känns skönt.
jag skiter i och satsa på saker förutom jobbet och skolan och mig själv! 

Haha, :) 
Men jag är nöjd, jag är glad! 

Tänker inte skriva något om något som har hänt
eller så mer än tre ord, det finns ett ord för helgerna som gått & saker som har hänt:

SJUKT, ROLIGT, GALET!!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0