Couldn't feel trust and couldn't trust faith


Hemma idag igen, orkade inte med den tråkiga praktiken.
Ordningsam elev ville dom ha, ja men ge mig något att göra
så blir jag ordningsam och skolkar inte!
   Har lagat mat hela jefla dagen, först gjorde jag efterrätter tills
imorgon som skulle stå över natten sen så gjorde jag förrätt varmrätt
och efterrätt till mor & mig idag :)
Det uppskattades kan jag berätta :)

ikväll så blir det bio skulle jag tro.
är as fest sugen speciellt på zäta.
Men blir satin imorgon istället då.
  Med Sandra & C/O.
Men det drar verkligen i Zäta tarmen idag :P haha.

& nu har jag suttit alldeles för länge framför datorn,
skulle varit hos Sandra & pimplat kaffe & spelat vänd8:a nu
men den jeveln var ju tvungen & vara akutbarnvakt. (?)
   Så nu kanske man skulle plugga!? vava..
Fast det är ju ganska tråkigt om jag inte minns fel! :P

Igår gick det åt helvete med Cindy, JÄVLA FITTTRAKTOR
ska pysa alla jävla däck på den nästa gång jag ser den jag ska
fan kasta ägg & skjuta den jäveln som satt i,
det kunde gått riktigt illa.

Don't go away,
Mattias vi saknar dig i våra liv.
fan att man inte kan bara fan, ta tillbaka dig.

Farväl

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0