vm media

vm media


helgen har flugit iväg som vanligt, tiden bara rinner iväg och pengarna
försvinner på saker man inte har en aning om vad det är.

Men snart är det nyår, en resa till london då kanske!?
Vore spännande, ska se vad kassan säger.

Iallafall, har bestämt att efter allt detta festande och nya året börjar
så ska jag sluta festa så mycket,
Om Rille kan klara det så kan jag!

Nu ska jag snart iväg till Cindy, har faktiskt ingen lust,
seriöst, vart tog mitt brinnande intresse vägen?
Jag älskar henne & allt jag gör med henne, men
vart är lusten!?
Ingen lust alls, kanske har för mkt runt omkring mig
med skola och jobb.
Vettekatten, men måste prata med Jennie, har inte råd och betala
500 kr i månaden, trots att jag jobbar,
jag måste liksom ha lite pengar som jag kan spara också.

suck!

Blir god mat ikväll hoppas jag!
Nu ska jag iväg iallfall!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0