julafton.

jul.

Ja, för ett år sen, då var det julatfon,
ett år sen, asså seriöst så känns det verkligen
inte som att det var ett år sen, fyfan vad fort tiden går.
Jag fyllde ju nyss år & om någon månad fyller jag igen..
Detta håller inte, måste göra något!!

Fick lite julklappar igår, röda trosor & Bh ;D grrr.. sexigt,
& sen min favorit parfym, Naomi Campbell den rosa catdeluxe :D mmmmmm!! Love it!
Så nu får man växla mellan DKNY, Britney, Naomi Rosa & Naomi mörkröda. ;D
fast kommer väl bara använda naomi rosa ;D

Nu ska jag platta håret & sen bege mig upp till farmor :)
Partaj imorgon :D längtar!!

Ha en underbar jul & ha inte ångest som jag ;D
tiden går fort. mhm, verkligen! :)

GOD JUL <3

Kommentarer
Postat av: sanna

söt bild & God jul :D

2007-12-24 @ 12:12:28
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Linda och Sandra

Vilken sötis! Vi önskar dig en riktigt God Jul! =)

2007-12-24 @ 13:44:49
URL: http://hakuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0