anorexia

anorexia

Anorexia, nej tack, då är jag hellre rund och glad och mår bra!

Nu har vi haft julavslutning i skolan & jag är happy för snart är det julafton.
Är sjukt trött så ska bli riktigt skönt & få bara slappa en dag eller två =)

josefin ska sluta på jobbet nu, grymt tråkigt. för hon är den enda som inte röker
som jag kan umgås med på rasterna utan att behöva stå utanför
& förpesta mig av andras rök.
nejtack!

Längtar efter mitt lönespec. denna månad, har hört att jag nådde upp
till provision förra månaden och då är det den fast lönen + provision.
OH IM HAPPY!!!
fast måste betala räkning, lån & fylla på mobilen & spara till Göteborg.
Bajsa mig i prutten!
men iaf, sen kommer ju studiebidraget! Thx csn! =)

& studenten närmar sig, vet att det bara är december men asså denna termin har
gått sjukt fort så det kommer gå ännu fortare nu, oh my!

Nej, nu ska jag byta om & krypa ner i soffan & vänta på att Emmelie ska ringa
& sen komma hit & äta tacogratäng & kolla på skräck film med mig :) hih!

Ha det bra min kära små läsare & God jul & Gott nytt år :)

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0